چگونه عینک را برای صورت مثلثی انتخاب کنیم؟

چگونه عینک را برای صورت مثلثی انتخاب کنیم؟

هنگام خرید آنلاین عینک، مهم است که فرم صورت خود و عینک ایده آل برای آن را بشناسید. مثلث فقط یک شکل هندسی نیست، بلکه شبیه یکی از رایج ترین اشکال صورت است. منظور از شکل صورت مثلثی، مثلثی است که دارای زوایای نوک تیز در بالا و پایه صاف در زیر آن است. بهترین توصیف از این نوع چهره می تواند شکل یک کوه بلند ایستاده با قله ای باریک باشد. از این رو، این شکل صورت به شکل صورت مثلثی پایه رو به پایین نیز شناخته می شود. پیدا کردن عینک مثلثی شکل گاهی اوقات می تواند مشکل باشد، اما همیشه نکات و ترفندهایی برای یافتن راه حل وجود دارد.

نحوه تشخیص شکل صورت مثلثی در 4 مرحله

عینک برای توضیح شکل صورت مثلثی

وجه های مثلثی از بالا باریک تر و از پایین پهن هستند. برای تشخیص صورت مثلثی، مراقب ناحیه خط فک باشید. اگر فک در مقایسه با پیشانی و گونه ها به عنوان پهن ترین ویژگی صورت به نظر می رسد. بنابراین، در اینجا نکات مهمی وجود دارد که از ویژگی های متمایز شکل صورت مثلثی است و به شما در تهیه عینک برای صورت های مثلثی کمک می کند.

 

 

پیشانی باریک
افراد با شکل مثلثی که از بالای صورت شروع می شوند، پیشانی باریک دارند. بدین معنی که پهنای پیشانی در مقایسه با سایر ویژگی های صورت یعنی گونه ها و خط فک کمتر است. علاوه بر این، خط مو نیز باریک به نظر می رسد و وقتی طول بین پیشانی و ابرو را بررسی می کنید، به نظر می رسد فاصله زیادی بین این دو وجود دارد.

 

استخوان گونه پهن
افرادی که صورت مثلثی دارند، گونه های پهنی دارند و گونه ها گرد یا پرتر به نظر می رسند. استخوان های گونه از نظر تقارن با خط فک پژمرده می شوند یا کمی باریک تر از فک هستند.

 

پهن ترین خط فک
خط فک عریض ترین و قابل شناسایی ترین ویژگی افرادی است که صورت مثلثی شبیه قاعده مثلث دارند. اگرچه خط فک پهن است، اما لزوماً نباید نوک تیز یا زاویه دار باشد. همچنین می تواند نرم و لطیف باشد.

 

چانه صاف
در مورد شکل صورت مثلثی به پایین، چانه صاف یا گرد به نظر می رسد. چانه نوک تیز یا زاویه دار وجود دارد.

 

چگونه بهترین عینک مثلثی شکل را انتخاب کنیم؟
عینک هایی با قسمت بالای فریم پهن تر و قسمت پایین باریک تر، بهترین عینک برای افراد مثلثی شکل هستند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قسمت پایینی آن را نگه دارید بنابراین شیشه های زیر که در قسمت بالایی سنگین تر و پهن تر هستند بهترین عینک برای مثلث شکل هستند.

عینک گربه ای
عینک گربه ای یکی از معدود عینک هایی است که با بسیاری از اشکال صورت از جمله عینک های مثلثی شکل زنانه به خوبی کار می کند. شقیقه های کشیده شکل صورت مثلثی را تکمیل می کنند. با جزئیات و الگوهایی مانند لاک لاک پشت، چاپ پلنگ، افکت مرمر، قاب های لکه دار، رنگ دوگانه و غیره را می توان برای افزودن عرض به پیشانی انتخاب کرد.

 

 

فریم های خط ابرو
فریم هایی که دارای قسمت های بالایی سنگین هستند مانند فریم های خط ابرو با پل دوتایی یکی از مناسب ترین عینک ها برای مردانه صورت مثلثی است. قاب هایی که دارای جزئیات سنگین روی معابد با سنگ ها و طرح های قیمتی هستند، باریکی پیشانی را متعادل می کنند و در عین حال خط فک را کوچک نشان می دهند.

 

 

قاب عریض تر
عینک‌هایی که فریم‌های پهن‌تر یا بزرگ‌تر دارند را می‌توان برای زیباتر کردن قسمت بالایی صورت انتخاب کرد. این وسعت صورت را از بین می برد و چهره را به همان اندازه متناسب نشان می دهد. همچنین عینک هایی با شکل غیر معمول با قسمت پایینی کوچکتر و قسمت بالایی پهن تر.

 

 

سبک نیمه رینگ
عینک‌هایی با مدل‌های نیمه لبه، ظاهر خط فک پهن را کاهش می‌دهند و قسمت بالایی صورت را برجسته می‌کنند. عینک‌های نیمه‌رینگ در فریم‌های فلزی باعث خوشحالی بینندگان می‌شود که ظاهری چشمگیر به کاربر می‌دهد.

 

 

عینک بیضی شکل
حتی عینک‌های بیضی با فریم‌های طراحی شده نیز به‌عنوان عینک‌هایی برای شکل مثلثی جذاب به نظر می‌رسند. عینک بدون لبه، نیم لبه یا تمام لبه در رنگهای مختلف، طرح، فلز، طرح استات.

 

 

عینک‌هایی که دارای ویژگی‌های کشیده و کشیده هستند، توجه را از خطوط فک پهن می‌برند و با ایجاد پیشانی باریک به همان اندازه متناسب به نظر می‌رسند. این عینک ها زیر عینک های صورت مثلثی معکوس قرار می گیرند.به عنوان یک کلمه احتیاط، از عینک هایی با قسمت پایینی پهن تر خودداری کنید زیرا باعث می شود خط فک پهن تر به نظر برسد.اکنون که می دانید مناسب ترین عینک برای فرم صورت مثلثی چیست، یکی از این عینک های چشمگیر بدون نسخه یا طبی فوق الذکر را تهیه کنید و بهترین کار خود را به کار بگیرید.

نتیجه
اگرچه این اشکال هندسی صورت رایج هستند، اما گاهی اوقات پیدا کردن عینک دشوار می شود. اما ما فقط امیدواریم که اکنون بتوانید شکل صورت خود را تشخیص دهید