فاکتور مهم برای خرید عینک آفتابی

10 عاملی که هنگام خرید عینک آفتابی باید در نظر گرفت

عینک آفتابی زندگی ما را آسان و راحت می کند وقتی بیرون می رویم و از ما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید محافظت می کند. اگر در یک روز آفتابی روشن و بدون هیچ گونه محافظتی در برابر اشعه های مضر خورشید بیرون بمانید، می تواند به سطح چشم شما آسیب برساند و خطر ابتلا به بیماری های چشمی را افزایش دهد.

عینک آفتابی اصل را از فروشگاه آنلاین sunhut.irعینک خریداری کنید.

برچسب زدن و استانداردهای مربوط به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش اجباری نیست. در عوض، داوطلبانه است. بنابراین، هنگام انتخاب یک عینک آفتابی مد روز برای محافظت از چشمان خود، گاهی اوقات ممکن است گیج کننده باشد اگر هیچ درک درستی از اصطلاحات نوری برای لنزها نداشته باشید یا بدانید دقیقاً به دنبال چه چیزی باشید. هنگام خرید عینک آفتابی باید موارد ضروری را در نظر بگیرید تا از محافظت مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنید.

برای اینکه این کار را برای شما آسان کنیم، ما تمام عواملی را که باید در نظر بگیرید تا بدانید دقیقاً هنگام خرید عینک آفتابی به چه مواردی توجه کنید، آورده ایم:

به دنبال محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش باشید
اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند نور کافی را مسدود کنند
عینک آفتابی بزرگتر انتخاب کنید
کیفیت لنزها را بررسی کنید
رنگ لنز را بررسی کنید
پیچ و مهره
هزینه هرگز یک عامل نیست
سبک زندگی
شکل صورت
سایر ویژگی های خاص
عینک آفتابی برجسته

عینک آفتابی اصل را از فروشگاه آنلاین sunhut.irعینک خریداری کنید.

هنگام خرید عینک آفتابی به چه نکاتی توجه کنیم؟ 10 عاملی که باید در نظر بگیرید
عینک آفتابی یکی از لوازم جانبی عینک است که باید وجود داشته باشد. نه تنها لباس شما را تکمیل می کند، بلکه به شما در برابر خطرات نور خورشید محافظت می کند. چه در حال خرید عینک آفتابی طراحی شده باشید و چه به صورت آنلاین عینک آفتابی نسخه‌ای می‌خرید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید که می‌تواند تصمیم شما را تغییر دهد.

1. به دنبال محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش باشید
اولین عامل احتمالاً یکی از مهمترین آنها است. با هزینه و رنگ غرق نشوید. ظرفیت جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش به قیمت، رنگ یا تیرگی لنز بستگی ندارد. هنگامی که هم لنزهای شیشه ای و هم پلاستیکی نور UV را جذب می کنند، غوطه وری در UV با افزودن برخی مواد شیمیایی به مواد لنز در طول فرآیند تولید یا با استفاده از برخی پوشش های خاص لنز بهبود می یابد.همیشه به یاد داشته باشید که عینک آفتابی 100% مسدود کننده UV را انتخاب کنید. ممکن است دیده باشید که برخی از برچسب‌ها “جذب UV تا 400 نانومتر” را نشان می‌دهند که همان جذب 100 درصدی UV است.هنگام خرید بهترین عینک آفتابی برای محافظت از چشم، باید برچسب یا برچسب را نیز بررسی کنید، که مشخص می کند می تواند 100 درصد اشعه UV را مسدود کند. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش مهمترین عاملی است که هنگام خرید عینک آفتابی باید در نظر گرفته شود، بنابراین هنگام خرید همیشه به دنبال برچسب محافظت در برابر UV باشید.100٪ محافظ UV / برچسب UV400 برای عینک آفتابی

عینک آفتابی اصل را از فروشگاه آنلاین sunhut.irعینک خریداری کنید.

2. اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند نور کافی را مسدود کنند
به غیر از عینک آفتابی uv 400، چیزی که واقعاً به شما کمک می کند این است که مطمئن شوید عینک آفتابی که می خواهید بخرید می تواند نور کافی را مسدود کند. هر جفتی که دوست دارید باید تبدیل به عینک آفتابی محافظ نور شود. به عبارت دیگر، آنها باید 75 تا 90 درصد نور مرئی را از بین ببرند.برای تعیین اینکه آیا عینک آفتابی به اندازه کافی تیره است که جلوی تابش نور خورشید را بگیرد، آن را جلوی آینه بزنید. اگر بتوانید چشمان خود را از طریق عدسی به وضوح ببینید، پس آن عینک آفتابی به اندازه کافی تیره نیست.

عینک آفتابی اصل را از فروشگاه آنلاین sunhut.irعینک خریداری کنید.

3. عینک آفتابی بزرگتر را انتخاب کنید
کی گفته اندازه مهم نیست؟ هر چه بیشتر از عینک آفتابی خود پوشش داشته باشید، اشعه های خورشید کمتر می تواند به چشمان شما آسیب برساند. بنابراین، هر زمان که عینک آفتابی را آنلاین می‌خرید، به دنبال اندازه‌های عینک آفتابی باشید. به سراغ عینک‌های بسته‌بندی یا عینک‌های بزرگ بروید. این کمک می کند تا میزان اشعه ماوراء بنفش وارد شده به چشم ها را به حداقل برساند که منجر به عینک آفتابی ایمن می شود.هنگام انتخاب عینک‌های آفتابی بزرگ‌تر، فراموش نکنید که تناسب و راحتی را در اولویت قرار دهید، زیرا ساعت‌های طولانی زیر نور آفتاب از آن‌ها استفاده خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب اندازه عینک آفتابی مناسب برای خود، همیشه می توانید به راهنمای اندازه عینک ما مراجعه کنید!

عینک آفتابی اصل را از فروشگاه آنلاین sunhut.irعینک خریداری کنید.

4. کیفیت لنزها را بررسی کنید
کیفیت لنز و رنگ آن ضروری است. به جای رنگ تیره به دنبال رنگ یکنواخت باشید. می‌توانید عینک را در امتداد بازو نگه دارید و در یک خط مستقیم، از طریق لنزها از فاصله دور نگاه کنید تا عیوب را بررسی کنید، مانند لبه در. سپس به آرامی لیوان را روی خط حرکت دهید. اگر لبه مستقیم منحنی، اعوجاج، تاب خوردن یا حرکت کند، لنز کامل نخواهد بود.برای اینکه بدانید چگونه می توانید کیفیت عینک آفتابی خود را بدانید، وبلاگ ما را بررسی کنید: 7 راه برای یافتن کیفیت عینک آفتابی خود.

عینک آفتابی اصل را از فروشگاه آنلاین sunhut.irعینک خریداری کنید.

5. رنگ لنز را بررسی کنید
رنگ های لنز زیادی برای عینک آفتابی موجود است مانند لنزهای خاکستری، سبز یا قهوه ای. رنگ لنز هیچ تاثیری در مسدود کردن نور خورشید ندارد، اما می تواند بر کنتراست بصری تأثیر بگذارد.برخی از رنگ های لنز می توانند کنتراست را افزایش دهند، که ممکن است برای بازیکنان یا ورزشکارانی که ورزش هایی مانند گلف یا بیس بال انجام می دهند مفید باشد.


6. روکش ها
فریم عینک آفتابی کادویی فراهم می کندحفاظت اضافی عینک‌های آفتابی که دور شقیقه‌ها می‌پیچند به جلوگیری از ورود اشعه از هر دو طرف کمک می‌کنند. چه اختراع هوشمندی درست است؟ قبلاً در برخی از مطالعات دیده شده بود که اشعه ماوراء بنفش کافی در فریم های استاندارد وجود دارد تا مزایای محافظتی لنزها را کاهش دهد.اما، شما می دانید که چگونه مد همیشه دوست دارد تکامل یابد. بنابراین، اگر به دنبال ارتقای عینک آفتابی خود هستید، چرا آنها را با زنجیر عینک اضافه نکنید؟ آنها جواهراتی شیک هستند که به عینک آفتابی پولاریزه شما کمک می کنند در یک مکان باقی بمانند. آنها در رنگ ها و بافت های مختلف مانند پیوند کوبایی، مروارید و شاه ماهی می آیند.

7. هزینه هرگز یک عامل نیست
اپتومتریست‌ها و چشم‌پزشکان توصیه می‌کنند هر زمان که در یک روز آفتابی بیرون می‌روید، از عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید، به‌خصوص اگر در کشوری نزدیک خط استوا یا در ارتفاعات زیاد زندگی می‌کنید. نکته جالب این است که نیازی به صرف هزینه بیش از حد برای محافظت از چشم ندارید.قیمت بالا همیشه تضمینی برای بهترین محافظت از چشمان شما و کیفیت برتر را به شما نمی دهد. بنابراین، همیشه درست نیست که عینک آفتابی گران قیمت از چشمان شما محافظت کافی می کند. گاهی اوقات، اگر لنزهای 100 UV مسدود کننده باشند، عینک آفتابی ارزان‌تر می‌تواند مفیدتر از گزینه‌های گران‌تر باشد.

8. سبک زندگی
با شکار عینک آفتابی ایمن یک تصمیم چالش برانگیز می آید. ما می دانیم که عینک های محافظ در اشکال و مواد مختلفی تولید می شوند. این قسمتی است که می تواند بسیار گیج کننده باشد. با این حال، یکی از عواملی که باید قبل از خرید عینک آفتابی در نظر بگیرید، در واقع ساده است: سبک زندگی شما. به کارهای روزمره و کارهایی که معمولا در طول روز انجام می دهید فکر کنید.

باور کنید یا نه، این روش می تواند در مورد ویژگی هایی که به دنبال آن هستید به شما کمک کند. آیا به عینک آفتابی برای محافظت از چشمان خود در حین افزایش استعداد یا برای فعالیت در فضای باز نیاز دارید؟

عینک آفتابی اصل را از فروشگاه آنلاین sunhut.irعینک خریداری کنید.


9. شکل صورت
به یاد دارید که چگونه در مورد اندازه های عینک آفتابی صحبت کردیم؟ شما واقعا نمی توانید کورکورانه چیزهایی بخرید. نکته مهم دیگری که قبل از خرید عینک آفتابی باید به آن توجه کنید فرم صورت شماست. باید آن را با دقت مطالعه کنید. آیا فرم صورت بیضی یا مستطیلی دارید؟هر عینک آفتابی که تصمیم می گیرید به سراغ آن بروید، باید ویژگی های صورت شما را متعادل کرده و آن را نیز برجسته کند. شما نمی توانید بی پروا با سانی ها بدون مطالعه ظریف روی صورت خود جلو بروید. اگر واقعاً فرم را نمی‌دانید، می‌توانید فقط در 3 مرحله آسان شکل صورت خود را کشف کنید.

10. سایر ویژگی های خاص
بسیاری از ویژگی های اضافی وجود دارد که می توانید در عینک آفتابی خود داشته باشید. به غیر از محافظت اولیه در برابر اشعه ماوراء بنفش، می توانید فیلترها و پوشش های برتر روی لنزهای خود را انتخاب کنید. اینها اغلب کیفیت بهتری از دید و محافظت عالی از چشمان شما را فراهم می کنند. اول از همه، شما باید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی های خاص برای نیازهای شما مناسب تر است. هنگام خرید عینک آفتابی می توانید این موارد را به عنوان “اضافی” در نظر بگیرید.

عینک آفتابی اصل را از فروشگاه آنلاین sunhut.irعینک خریداری کنید.