عینک آفتابی لاکچری مخصوص دختران

عینک آفتابی لاکچری مخصوص دختران

امروزه مردم بیشتر به استایل خود اهمیت می دهند،نسبت به سال‌های گذشته، استفاده از اکسسوری‌ها باعث اعتماد به نفس و جذابیت آدم ها می شود . اکسسوری‌ها مدل‌های بسیار متفاوتی دارند؛ از گردنبند گرفته تا آویز ساعت و عینک‌های آفتابی های جذاب . انتخاب یک عینک آفتابی، شاید بسیار ساده به‌نظر برسد، اما وقتی زمان آن می‌رسد که عینک آفتابی مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اهمیت مد و فشن را بیشتر حس خواهید کرد.فراموش نکنید که در هنگام خرید عینک آفتابی ، مهم‌ترین موضوعی که باید آن توجه کنید، نوع عدسی عینک یا UV بودن آن است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همواره دنباله‌رو دنیای بسیار متنوع مد بوده‌اید باید با توجه به ترند بودن عینک را انتخاب کنید .

چه ویژگی هایی عینک های لاکچری دارند؟

  • طراحی شیک
  • استفاده از جواهرات
  • رنگ‌های بسیار خاص
  • تولید شده توسط یک برند معتبر ومعروف

چهار عامل برای انتخاب فریم عینک لاکچری

برای یافتن فریم عینکی که به نظر شما عالی است، اگر به دنبال مد و ترند های سال نباشید ، و فقط زیبایی صورت برایتان مهم باشدبه نکات زیر توجه کنید می توانید براحتی عینک مورد علاقه خود رابیابید . از چهار نکته زیر برای یافتن فریم هایی که برای استایل شما مناسب تر هستند استفاده کنید.

شکل صورت
آیا صورت شما گرد، بیضی، مربع، مثلت یا قلب است؟ شکل صورت شما به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام فریم ها ظاهر شما را بهبود می بخشند.

صورت گرد: فریم های عینکی که مربع یا مستطیل شکل هستند بیشتر از صورت گرد هستند. این کیفیت می تواند چهره شما را با لاغرتر و بلندتر نشان دادن آن بهبود بخشد و تعادل را به ویژگی های گرد شما اضافه کند.قاب هایی که باید از آنها اجتناب کنید: فریم های بدون حاشیه، قاب های گرد و فریم های کوچک گردی را برجسته می کنند و چهره گرد شما را حتی گردتر نشان می دهند.

صورت بیضی: فریم هایی که مناسب صورت بیضی هستند، پل محکمی دارند، پهن تر از پهن ترین قسمت صورت هستند و شکل هندسی دارند.فریم هایی که باید از آن اجتناب کنید: عینک هایی که بزرگ هستند و بیش از نیمی از صورت شما را می پوشانند، تعادل و تقارن طبیعی صورت بیضی شکل را از بین می برند.

صورت مربعی: عینک هایی که زاویه دید را نرم می کنند و روی پل بینی بالا می نشینند، روی صورت های مربعی بهترین ظاهر را دارند. عینک های بیضی یا گرد باعث تعادل می شود و ظاهری نازک تر به زوایای صورت مربعی می بخشد.
فریم هایی که باید از آن اجتناب کنید: فریم های گوشه دار و جعبه ای عینک تیزتر می شود و توجه را به سمت ویژگی های زاویه ای شما جلب می کند و باعث می شود صورت مربعی حجیم به نظر برسد.

صورت مثلثی: پیشانی و چانه باریک را با فریم عینک‌هایی که از گونه‌ها بلندتر یا پهن‌تر هستند، مانند عینک چشم گربه‌ای و فریم‌های بیضی شکل بازی کنید. این قاب‌ها بر گونه‌ها و ویژگی‌های ظریف شما تأکید می‌کنند.قاب هایی که باید از آنها اجتناب کنید: قاب های جعبه ای و باریک پهنای گونه های شما را برجسته می کند و به جای تقویت آنها، توجه را به ویژگی های باریک شما جلب می کند.

صورت قلبی شکل: فریم هایی که پهنای پیشانی و باریکی چانه را متعادل می کنند ایده آل هستند. عینک‌هایی با شقیقه‌های پایین و خطوط فریم سنگین پایین، به آن قسمت باریک‌تر صورت شما پهن می‌دهند. عینک‌های گرد یا عینک‌های مربعی با لبه‌های منحنی به دور کردن توجه از پیشانی پهن و بلند کمک می‌کنند.فریم هایی که باید از آنها اجتناب کنید: از هر سبک یا رنگی از فریم که توجه را به سمت پیشانی جلب می کند، دوری کنید. این شامل قاب هایی با معابد تزئینی یا تاپ های تزئین شده است.

رنگ هایی را در نظر بگیرید که با رنگ پوست شما مطابقت دارند
همانطور که شکل صورت شما به تعیین اینکه کدام فریم ها بهتر به نظر می رسند، رنگ پوست شما نیز کمک می کند. رنگ پوست مهمتر از رنگ مو و تعیین کننده تر از رنگ چشم، رنگ پوست را برای فریم های مد روز تعیین می کند. نزدیک ترین سایه به رنگ پوست خود را انتخاب کنید:

رنگ پوست گرم
اگر پوستتان زرد، برنزی یا طلایی است، پوستتان گرم است. از رنگ های متضاد مانند پاستل دوری کنید. فریم های سفید و مشکی هم جذاب نیستند. در عوض، بهترین رنگ قاب برای شما لاک پشتی روشن، سایه های قهوه ای، طلایی یا عسلی، بژ و سبز زیتونی است.

رنگ پوست سرد
اگر پوست شما دارای ته رنگ صورتی یا آبی است، پوست شما سرد است. از رنگ‌هایی که شما را پاک می‌کنند اجتناب کنید و در عوض به قاب‌هایی برسید که نقره‌ای، سیاه، لاک پشتی تیره، صورتی، بنفش، آبی، ارغوانی و خاکستری هستند.

سبک زندگی شما چیست؟
فریم عینک برای هر شیوه زندگی وجود دارد! به فعالیت هایی که در هنگام استفاده از عینک خود انجام خواهید داد فکر کنید. که می‌توانند بدون شکستگی بپیچند و خم شوند. به عینک بازی نیاز دارید؟ گیمرها می توانند از میان طیف وسیعی از فریم های شیک که تجربه بازی را بهبود می بخشد، انتخاب کنند. هنگامی که کلاه گیس های بزرگ را در دفتر تحت تاثیر قرار می دهید، می توانید مهارت کسب و کار خود را با سبکی معقول تزئین کنیدکه با سبک زندگی شما مطابقت دارد.

قاب عینک متناسب با شخصیت شما؟
فریم هایی که می پوشید می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید. می توانید یک جفت عینک داشته باشید که جنبه دوست داشتنی و سرگرم کننده شما را در تعطیلات آخر هفته به نمایش بگذارد و یک عینک که بر روی لحن کاری شما در طول هفته تاکید دارد. صورت خود را با رنگ مورد علاقه خود (تا زمانی که با رنگ پوست شما تداخل نداشته باشد) یا تزیینات و تزیینات دقیق تزئین کنید. یکی از سبک های فریم را برای بیان شخصیت خود انتخاب کنید یا مجموعه کوچکی از قاب ها را در دسترس داشته باشید تا به راحتی ظاهر خود را مطابق با روحیه خود تغییر دهید.

 

انتخاب طرح عینک زنانه

عینک‌های زنانه خصوصاً عینک‌های آفتابی زنانه دارای نقش‌ونگارهای بسیاری هستند و در اکثر مواقع روی قاب و دسته‌‌ها از نگین استفاده می‌شود. علاوه‌بر وجود این تزئینات هنری، عینک‌های زنانه دارای خطوط منحنی و گرد هستند. یکی از مهمترین دلایل استفاده از زوایای ظریف و منحنی‌ها در طراحی عینک زنانه، بهتر جلوه دادن ظرافت صورت بانوان است. برخلاف خطوط صاف و تند که از مشخصات عینک مردانه است، با وجود این منحنی‌ها در فریم و خصوصاً دسته‌ها به‌راحتی می‌توان عینک آفتابی زنانه را از عینک مردانه تشخیص داد. وقتی بدانید عینک زنانه و عینک مردانه چه ویژگی‌ دارد، در زمان خرید چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین انتخاب راحتتری خواهید داشت.یکی از متداول‌ترین و محبوب‌ترین طرح‌های عینک زنانه، عینک با قاب پروانه‌ای است. این نوع فریم‌ها که در گوشه‌ها پهن بوده و در محل پُل، باریک و ظریف می‌شوند، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین انواع فریم عینک‌های آفتابی و طبی زنانه هستند. تنوع این فریم آنقدر زیاد هست که گاهی برای انتخاب سردرگم خواهید شد.


ویژگی‌های عینک آفتابی دخترانه لاکچری:
یک عینک لوکس دخترانه که قرار است بر روی صورت شما یا عزیزان شما بدرخشد، ویژگی‌های مختلفی دارد:

1- طراحی لوکس و مطابق با مد روز:
نخستین و پررنگ‌ترین ویژگی بهترین عینک آفتابی لوکس دخترانه، طراحی آن است. طراحی مد روز یک عینک شیک دخترانه، آن را در نظر دختران نوجوان و جوان بسیار محبوب جلوه می‌دهد. همچنین شیک‌ترین عینک‌های کودکانه هم پدر و مادرها را به شوق می‌آورد تا این عینک‌ها را بر چهره کودکان زیبایشان تماشا کنند.

جدیدترین مدل‌های عینک لاکچری دخترانه در آغاز هر سال میلادی از طرف برترین برندهای دنیا به بازار عرضه می‌شوند.

2- مدل فریم عینک آفتابی دخترانه لاکچری:
فریم‌های عینک‌های آفتابی دخترانه لاکچری خاص و متفاوت است. نگاهی به شیک‌ترین عینک‌های سال 2022، فریم‌های متفاوت این عینک‌ها را برای شما نمایان می‌سازد. عینک‌هایی با فریم گرد، گربه‌ای خاص و متفاوت از مدل‌های پیشین، مثلثی عجیب و جالب، مربعی زیبا و متفاوت، و حتی عینکی شبیه به چشم‌های فرازمینی‌ها شما را شگفت‌زده می‌کند. عینک‌های آفتابی لوکسی که هم فریم‌های زیبای بزرگ و هم فریم‌های بی‌نظیر کوچک را می‌توانید در بینشان ببینید.

3- جنس و کیفیت فریم عینک آفتابی دخترانه:
یک نکته را در خرید عینک آفتابی لوکس برای دختران کم سن‌وسال در نظر داشته باشید. کودکان بازی می‌کنند، می‌دوند و بالا و پائین می‌پرند. پس جنس فریم عینک این دختران کوچولو باید در برابر ضربه مقاوم باشد. فریم عینک آفتابی لوکس دخترانه باید نرم و انعطاف‌پذیر، و دارای خاصیت خم‌شوندگی باشد. اما دختران نوجوان می‌توانند هر نوع فریمی از جنس استات، نایلون، پلی آمید، پلی کربنات و حتی فلز به چشم بزنند.

4- رنگ‌های فریم و شیشه عینک آفتابی دخترانه لاکچری:
فریم عینک‌های آفتابی دخترانه لاکچری در رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند. این نکته که یکی از ویژگی‌های بارز عینک‌های خاص و لوکس است، جذابیت زیادی برای دختران دارد. رنگ‌های گوناگون عینک‌های لوکس دخترانه را می‌توانید را با هر لباس و استایلی هماهنگ کنید. لنز عینک‌های دخترانه هم در رنگ‌های زیادی ساخته می‌شوند که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند.

از رنگ مشکی که طبیعی‌ترین رنگ لنز عینک‌های آفتابی است، تا رنگ‌های روشن‌تری مانند سبز، آبی، و باز هم روشن‌تر مانند نارنجی، یاسی و زرد در بین عینک‌های لاکچری دخترانه دیده می‌شوند. شیشه‌های آینه‌ای رنگی که استایل دختران را منحصربه‌فرد می‌سازد را هم در نظر داشته باشید. رنگ فریم و لنز بعضی از انواع عینک لوکس دخترانه هم‌رنگ، و متمایز از بقیه عینک‌های آفتابی است.

عینک آفتابی لاکچری دخترانه گالری عینک sunhut
5- استفاده از سنگ‌ها و نگین‌های مختلف بر روی عینک‌های لوکس دخترانه:
یکی از زیباترین تزئینات عینک‌های لوکس دخترانه، سنگ‌ها یا نگین‌هایی است که روی فریم این عینک‌ها کار گذاشته می‌شود. نگین عینک آفتابی دخترانه لاکچری روی قسمت‌های مختلف فریم کار می‌شود. نگین برخی از عینک‌های آفتابی لوکس در بالای فریم، و در قسمت ابروی آنها قرار گرفته است. دورتادور برخی فریم‌ها نیز از نگین‌های زیبا پوشیده شده است.اگر به دسته‌های برخی عینک‌ها هم نگاه کنید، نگین‌های زیبایی که بر روی آنها خودنمایی می‌کنند را می‌بینید. برخی نیز فریم‌هایی غیرمعمول، و نگین‌هایی غیرمعمول‌تر دارند که عینک‌ها را خاص و ویژه می‌کنند.

6- برند معتبر عینک آفتابی دخترانه لاکچری:
برند عینک‌های آفتابی لاکچری هم بهتر است شناخته‌شده و معروف باشد. سازندگان معتبر عینک‌های آفتابی عینک‌هایی را روانه بازار می‌کنند که بهترین کیفیت را داشته باشند. بهترین تولیدکنندگان عینک لوکس دخترانه به سود موقت و گذرای خود توجه نمی‌کند، بلکه چشم به بازار دائمی و همیشگی فروش خود دارد. ازاین‌رو عینک‌هایی می‌سازد که در آنها همه اصول محافظتی چشم‌ها رعایت شده باشد.

7- بسته‌بندی و جای عینک آفتابی دخترانه:
مطمئن باشید بسته‌بندی و قاب عینک آفتابی لوکس دخترانه هم ویژه و منحصربه‌فرد است. برندهای معتبر عینک‌های دخترانه شیک خود را در جاعینکی زیبا و مناسب ارائه می‌کنند. در واقع هیچ‌گاه یک عینک از برند معروف در جاعینکی سطح پائین و نامرغوب عرضه نمی‌شود. بسته‌بندی عینک‌های لوکس و لاکچری دخترانه زیبا و خاص هستند.

8- محافظت عینک آفتابی دخترانه لاکچری از چشم‌ها در برابر پرتوهای فرابنفش:
فرقی نمی‌کند عینک دخترانه مورد نظر شما یک عینک معمولی باشد، یا یک عینک لاکچری دخترانه؛ عینک استاندارد باید از چشم‌های زیبا و ارزشمند دختران زیبا در برابر پرتوهای آسیب‌زننده نور خورشید محافظت کند. بدیهی‌ترین ویژگی لنزهای یک عینک آفتابی لاکچری، عبور ندادن پرتوهای فرابنفش است.