عینک طبی
راهنمای کامل خرید عینک طبی آنلاین

عینک برای چشم درشت

عینک های جدید یک راه عالی برای تغییر ظاهر شما و به روز نگه داشتن نسخه شما هستند. خرید آنلاین عینک به شما این امکان را می دهد تا از راحتی خانه خود گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هنگام سفارش آنلاین عینک، فرآیند انتخاب و سفارشی‌سازی کاملاً در دستان شماست، به این معنی که به چند اطلاعات مهم نیاز خواهید داشت. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند عینکی را انتخاب کنید که با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد، دید شما را اصلاح کند و استایل شما را تکمیل کند.

چرا باید عینک را آنلاین بخرم؟

خرید آنلاین عینک دارای چندین مزیت است، از جمله:راحت است: وقتی ازفروشگاه چشم پزشک خرید می کنید، باید یک قرار ملاقات بگذارید و زمانی را از روز خود اختصاص دهید. همچنین ممکن است زمانی که کسی شما را در حال آزمایش فریم های مختلف تماشا می کند، برای تصمیم گیری سریع تحت فشار باشید. خرید آنلاین تجربه مخالف را ارائه می دهد. می‌توانید در یک استراحت ناهار، در رختخواب با لباس خواب، یا جلوی تلویزیون با کودکان نوپا در حال چرخش، مدل‌های سبک را از روی میز خود مرور کنید. خرید آنلاین عینک به شما زمان لازم را می دهد تا تصمیمی را که دوست دارید بدون خروج از خانه بگیرید.

این گزینه‌های شما را گسترش می‌دهد: فروشگاه‌ها و دفاتر فیزیکی فضای محدودی برای تعداد قاب‌هایی که می‌توانند نمایش دهند، دارند، که مانع از ارائه هر چه بیشتر سبک‌ها و گزینه‌ها می‌شود. فروشندگان آنلاین عینک این محدودیت ها را ندارند و می توانند تمام سبک های مد روز را تهیه کنند. وقتی آنلاین خرید می کنید، مجبور نیستید به قاب هایی بسنده کنید که تقریباً متناسب با سبک شما هستند میتوانید جفتی را که واقعاً می خواهید پیدا کنید.

این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود: شما یک زندگی دارید و زمانی که به عینک جدید نیاز دارید برنامه شما مشخص نمی شود. خرید آنلاین عینک به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به وقت قبلی، در زمانی که راحت است خرید کنید. همچنین باعث صرفه جویی در پول شما می شود. بدون هزینه های خرده فروشی سنتی آجر و ملات، فروشندگان آنلاین می توانند بهترین قیمت های ممکن را به مشتریان ارائه دهند. ممکن است بتوانید چندین جفت عینک را به قیمت یک جفت از چشم پزشک خود به صورت آنلاین خریداری کنید. با این نوع پس انداز، می توانید گزینه های مختلفی برای استفاده از عینک در طول هفته به خود بدهید!

 

قبل از خرید عینک طبی به چه چیزهایی نیاز دارم؟

قبل از اینکه روی «افزودن به سبد خرید» روی سبک‌هایی که مد نظرتان است کلیک کنید، باید اطلاعات مرتبطی را جمع‌آوری کنید. ممکن است لازم باشد سریع با چشم‌پزشک خود تماس بگیرید، اما جمع‌آوری نسخه و اندازه‌گیری فاصله مردمک‌تان نباید زیاد طول بکشد.

اطلاعات نسخه شما
برای خرید آنلاین عینک با نسخه، باید یک نسخه از اطلاعات نسخه خود را ایمن کنید. برای نتایج مطلوب، باید مطمئن شوید که نسخه شما به روز است.

 

تحت معاینه چشم

هر ایالت قوانین متفاوتی برای مدت زمان استفاده از نسخه عینک دارد. به طور کلی، نسخه شما ممکن است برای یک یا دو سال خوب باشد. اگر در سال گذشته یک معاینه چشم انجام داده اید، می توانید با چشم پزشک خود تماس بگیرید تا یک نسخه از اطلاعات را دریافت کنید. اگر از آخرین امتحان شما بیش از یک سال گذشته است، بهتر است قبل از اینکه عینک خود را سفارش دهید، یک قرار ملاقات بگذارید.

وقتی نسخه ای از نسخه خود دارید، چند اندازه گیری کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

کره راست و چپ: اولین عدد در نسخه شما معمولاً عیب انکساری کروی است که میزان نزدیک بینی یا دوربینی بودن شما را مشخص می کند و به اختصار SPH نامیده می شود. معمولاً یک علامت مثبت یا منفی در جلوی مقدار کره خود می بینید، اما ممکن است یک PLANO را نیز مشاهده کنید که نشان دهنده 0.00 است. بسیار مهم است که آن علامت و شماره را به درستی وارد کنید تا مطمئن شوید عینک طبی شما از استحکام مناسبی برخوردار است.
سیلندر راست و چپ: اگر آستیگماتیسم دارید، عدد دوم در نسخه شما یک مقدار سیلندر مثبت یا منفی است که به اختصار CYL نامیده می شود. اگر آستیگمات ندارید نسخه شما ممکن است حروف DS یا SPH را داشته باشد. اگر اینطور است، به سادگی هنگام سفارش، این مقدار را صفر علامت بزنید.
محور راست و چپ: اگر آستیگماتیسم دارید، آخرین عدد در نسخه شما یک مقدار محور خواهد بود. این عدد جهت آستیگماتیسم شما را نشان می دهد.
تصحیح منشور: از اعداد منشوری برای درمان عدم تعادل عضلانی یا سایر بیماری های چشمی استفاده می شود. اکثر مردم نیازی به اصلاح منشور ندارند، اما در صورت نیاز، مهم است که این اعداد را هنگام سفارش عینک خود درج کنید.
مقدار ADD: نسخه‌های عینک دو کانونی، پیشرونده و خواندن ممکن است شامل یک عدد توان ADD باشد که برای قدرت بزرگنمایی اضافه اعمال شده در قسمت پایینی لنزها استفاده می‌شود و همیشه با علامت مثبت (+) نشان داده می‌شود.

2. فاصله مردمک شما
علاوه بر اطلاعات نسخه خود، باید فاصله مردمک (PD) خود را نیز بدانید. این عدد فاصله بین مرکز یک مردمک تا مرکز مردمک دیگر شما را اندازه می گیرد. PD شما به این نتیجه کمک می کند.هر خرده فروش دارای یک شماره شاخص استاندارد است که همراه با عینک آنها ارائه می شود. اعداد شاخص استاندارد معمولاً از 150 تا 156 – یا 1.50 تا 1.56 متغیر است. اگر برای نسخه شما منطقی باشد، می توانید انتخاب کنید که به یک عدد شاخص بالاتر ارتقا دهید.اگر در محدوده های نسخه زیر قرار می گیرید، ممکن است بخواهید مقدار شاخص بالاتری را اضافه کنید:

شاخص 1.56: این یک عدسی نازک در نظر گرفته می شود و ایده خوبی برای کسانی است که مقدار کره آنها بین 3.75 تا 4.50 مثبت یا منفی است.
شاخص 1.59: این یک لنز فوق العاده نازک و سبک در نظر گرفته می شود. اگر مقدار کره شما بین مثبت و منفی 4.75 و 6.50 است و می خواهید که عینک شما سبک باشد، این گزینه عالی است.
شاخص 1.67: این یک عدسی فوق نازک در نظر گرفته می شود و ممکن است برای کسانی که مقادیر کره مثبت یا منفی 6.75 تا 8.50 دارند مناسب باشد.
شاخص 1.74: این یک عدسی میکرو نازک در نظر گرفته می شود و ممکن است برای مقادیر کره حداقل مثبت یا منفی 8.75 به خوبی کار کند.
ملاحظات اضافی برای خرید آنلاین عینک شما
فراتر از اطلاعات نسخه فنی شما، انواع لنزهایی که انتخاب می کنید و اندازه فریم شما برای به دست آوردن تناسب مورد نظر شما مهم هستند. به آنچه در هر یک از این دسته‌ها نیاز دارید فکر کنید تا به محدود کردن جستجوی شما کمک کند.

نوع لنزها را تعیین کنید
خرده فروشان آنلاین چندین نوع لنز مختلف را برای رفع نیازهای بینایی مختلف ارائه می دهند، از جمله:

تک دید: این لنزها رایج ترین هستند و یک قدرت اصلاحی دارند. اگر نزدیک‌بین، دوربین‌بین هستید یا از عینک مطالعه استفاده می‌کنید، ممکن است به لنزهای تک بینایی نیاز داشته باشید.
پیشرونده: لنزهای پیشرونده دارای لنزهای چند کانونی بدون خط قابل مشاهده برای جداسازی آنها هستند. اگر به مناطق مختلف لنز برای فاصله، دید متوسط ​​و نزدیک نیاز دارید، این لنزها می توانند به شما کمک کنند بدون اینکه مانع دید شما با خطوط تقسیم شوند، ببینید.
دو کانونی: یک لنز دو کانونی چندین نقطه فوکوس با یک خط برای جدا کردن آنها دارد. این لنزها عینک‌های بینایی و مطالعه را در یک عینک ترکیب می‌کنند، که ممکن است برای کسانی که نیاز دارند اغلب به جلو و عقب بروند، منطقی باشد.
فقط مد: لنزهای مد به شما اجازه می دهند بدون نیاز به نسخه از عینک های مد روز استفاده کنید. اگر می خواهید عینک را به مجموعه لوازم جانبی خود اضافه کنید، این لنزها ممکن است برای شما مناسب باشند.بسته به نیاز خود می توانید این نوع لنزها را با مواد مختلف لنز جفت کنید.

نوع عدسی برای عینک

خرده فروشان آنلاین عینک ممکن است لنزهای پلاستیکی نازک را به عنوان استاندارد با گزینه ارتقاء به عدسی پلی کربنات ارائه دهند. لنزهای پلاستیکی بسیار سبک وزن هستند و هزینه کمتری دارند. لنزهای پلی کربنات دوام بیشتری دارند، که ممکن است برای بچه های جوان یا ورزشکاران بهتر باشد.

اندازه قاب خود را تعیین کنید
انتخاب اندازه فریم مناسب کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که عینک به خوبی قرار می گیرد و روی صورت شما احساس راحتی می کند. اندازه گیری های اصلی که نیاز دارید عبارتند از:

عرض لنز: این طول بر حسب میلی متر از فاصله افقی در وسط یک عدسی است. پهنای لنز به تعیین بزرگی قاب‌ها در صورت شما کمک می‌کند.
عرض پل: این طول بر حسب میلی متر از فاصله افقی روی قطعه ای است که روی بینی شما قرار می گیرد. عرض پل در نحوه قرارگیری عینک روی بینی شما نقش دارد، چه فریم ها دارای پد بینی باشند یا نه.
طول شقیقه: این طول قطعه به میلی متر است که به سمت عقب پشت گوش شما امتداد می یابد. طول شقیقه کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا بازوهای عینک شما اندازه مناسب سر شما هستند یا خیر.
عرض فریم: این طول بر حسب میلی متر از کل فاصله جلوی عینک است. عرض فریم کمک می کند تا مشخص شود یک عینک چقدر روی صورت شما بزرگ است.
اگر قاب های موجود دارید که به خوبی جا می شوند، می توانید بسیاری از این اعداد را در داخل بازو چاپ شده پیدا کنید. اولین عددی که می بینید عرض لنز است. ممکن است بعد از این شکل یک مربع کوچک وجود داشته باشد و سپس عرض پل را مشاهده کنید. ممکن است یک خط تیره ببینید، و سپس طول معبد فهرست می شود.

اندازه های فریم عینک

ملاحظات زیبایی شناسی برای خرید آنلاین عینک شما
شاید سرگرم کننده ترین قسمت خرید عینک، انتخاب سبک مورد علاقه شما باشد. احتمالاً می‌توانید ساعت‌ها در میان گزینه‌های مختلف پیمایش کنید، و اگر این کار را انجام دهید، شما را سرزنش نمی‌کنیم! در نظر گرفتن شکل صورت شما می تواند به شما کمک کند تا نقطه شروعی برای جستجوی خود داشته باشید. هنگامی که آن جفت عالی را پیدا کردید، می توانید آن را با رنگ لنز دلخواه خود به کمال سفارشی کنید.

شکل صورت شما
اگر به دنبال مکانی برای شروع در میان دریایی از قاب هستید.اگرچه شکل صورت می تواند مفید باشد، مهم ترین نکته این است که شما نسبت به عینک جدید خود اعتماد به نفس داشته باشید. اگر سبکی را ترجیح می دهید، از امتحان آن نترسید! سلیقه منحصر به فرد شما بخشی از چیزی است که استایل شما را غیرقابل انکار از آن خودتان می کند. بدون مرز کاوش کنید تا عینکی پیدا کنید که سبک شما را بیان کند.

 

فریم های ایده آل را در عینک های عالی بیابید
چه کسی گفته است که عینک های باکیفیت باید قیمت بالایی داشته باشند؟ در عینک چشم بزرگ، ما به خود افتخار می کنیم که عینک هایی را برای کل خانواده با هر دو سبک و قیمتی که شما دوست دارید ارائه می دهیم. اگر به‌دنبال قاب‌های مردانه، زنانه یا بچه‌گانه مد روز هستید، انتخاب گسترده ما را دوست خواهید داشت. با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ما، می‌توانید روندهای مختلف را امتحان کنید و در طول هفته به خودتان گزینه‌هایی بدهید.

فریم های عینک

هنگامی که از عینک چشم بزرگ سفارش می دهید، جفت جدید و شیک شما مستقیماً به درب منزل شما می آید، بنابراین می توانید بدون خروج از خانه زودتر عینک خود را بزنید. برای معاملات شگفت انگیز در مورد آخرین روندها، محصولات جدید ما را همین امروز خرید کنید!