برای انتخاب عینک برای فرم صورت مربع؟

برای انتخاب عینک برای فرم صورت مربع؟

دانستن فرم صورت شما به اندازه دانستن سایز کفش مهم است. برای به دست آوردن کفش مناسب، به اندازه دقیق کفش نیاز دارید، به طور مشابه باید فرم صورت خود را برای تناسب کامل و فریم چشم درک کنید. اشکال صورت زیادی وجود دارد، اما اگر زوایای قوی با طول و عرض متناسب دارید، نوع صورت شما مربع در نظر گرفته می شود.

عینک برای صورت مربعی

عینک برای صورت مربعی باید چه شکلی باشد؟ حتما می‌دانید که فرم صورت افراد با یکدیگر فرق دارد. صورت‌های مربعی یکی از انواع مدل‌های چهره است که فریم‌های متنوعی از عینک را می‌توان برای آن انتخاب کرد. اما عینک‌های گرد و بیضی بهترین انتخاب برای افرادی است که صورت مربعی دارند.این نوع فریم‌ها چون با فرم اصلی صورت فرق دارند، یک تعادل خوب و زیبا در چهره فرد ایجاد می‌کنند و زاویه‌های تیز گوشه‌های صورت را تا حدی پوشش می‌دهند.فرقی نمی‌کند که فریم گردی که انتخاب کرده‌اید طراحی کلاسیک یا مدرن دارد، باید بدانید که رنگ‌های تیره سبب جذاب‌تر دیده شدن آنها می‌شود.اگر صورت شما مربعی است توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان سراغ عینک‌های مربعی یا مستطیلی نروید. به این خاطر که زاویه‌های تیز صورتتان را بیشتر نشان خواهند داد. وقتی هم صورت و هم عینک تیز و زاویه‌دار باشند، چهره شما خشن و پهن دیده خواهد شد.صورت مربعی با پیشانی پهن، خط فک افقی قوی و چانه مربع مشخص می شود.پیشانی پهن ترین قسمت است و متناسب با فک است. برای تکمیل خطوط زاویه ای، فریم هایی را انتخاب کنید که ویژگی ها را نرم می کند. از فریم هایی که پهن تر از پیشانی شما هستند اجتناب کنید.داشتن صورت مربعی جذاب است زیرا خط فک برجسته باعث می شود در عکس ها خوب به نظر برسید. بسیاری از ستارگان محبوب سینما، مدل ها صورت های مربعی دارند. میراندا کر، سوپر مدل استرالیایی با چهره مربعی خود خیره کننده به نظر می رسد. آنجلینا جولی نیز به لیگ چهره مربع تعلق دارد.

فریم های مناسب برای صورت مربع

قاب های گرد
قاب های گرد با نرم کردن ویژگی های زاویه ای تعادل کاملی ایجاد می کنند. خط مستقیم را متضاد می کند و چهره را بلندتر نشان می دهد. قاب های گرد باریک با ایجاد تعادل کامل توجه را از زاویه خشن دور می کنند.

قاب های بیضی شکل
برای صورت مربعی، فریم بیضی بهترین گزینه است. مانند فریم های گرد، حتی فریم های بیضی نیز زوایای خود را متعادل می کنند و صورت را بلندتر نشان می دهند. عینک های بیضی شکل پهن تر از بلند هستند. ظاهری حرفه ای ایجاد می کند و با اکثر لباس ها مطابقت دارد.

قاب چشم گربه ای
قاعده کلی هنگام انتخاب عینک این است که به دنبال شکل فریمی باشید که با فرم صورت شما در تضاد باشد. از آنجایی که طول و عرض صورت مربعی یکسان است، چشم گربه ای به کشیده شدن صورت کمک می کند. چشم های گربه ای برای صورت های ضخیم

 

فرم صورت من چه شکلی است؟

وقتی می‌گوییم یک نفر صورت مربعی دارد یعنی خط فک افقی و قوی، پیشانی پهن و گونه‌هایی به موازات و قرینه با هم دارد.صورت مربعی یکی از بهترین فرم‌ها برای صورت است زیرا مدل‌های مختلفی از عینک آفتابی و طبی را می‌توان با آن ست کرد.

چگونه می‌توانم بهترین فریم عینک برای صورت‌ مربعی انتخاب کنم؟
فریم گرد

بهترین فریم عینک برای صورت‌ مربعی ، انواع گرد و دایره‌ای است. هر چه قاب عینک رنگ تیره‌تری داشته باشد، بهتر است. بنابراین توصیه می‌کنیم سراغ مشکی بسیار تیره بروید تا هم مدرن و شیک دیده شوید و هم عینک به خوبی روی صورت شما خودنمایی کند.البته اگر طرفدارا مدل‌های کلاسیک هستید، بهتر است سراغ فریم‌هایی که طرح لاک‌پشتی و پلنگی دارند بروید. برای این مدل‌های طرح‌دار مهم نیست رنگ فریم تیره یا روشن باشد.

عینک‌های بیضی با رنگ‌های روشن

عینک‌های بیضی نیز تا حد زیادی توازن و زیبایی را به صورت‌های مربعی هدیه می‌کنند. گرد و منحنی بودن لبه‌های فریم باعث می‌شود تا تیزی‌های صورت مربعی کمتر دیده شود. بنابراین یکی از مناسب‌ترین انواع عینک برای صورت‌ مربعی ، فریم‌های بیضی است.