بهترین عینک برای صورت های گرد

آیا من واقعاً یک صورت گرد دارم؟بهترین شکل قاب برای صورت های گرد

 برای خرید آنلاین عینک
انتخاب بهترین عینک برای فرم صورت شما یک نظر ذهنی است. شما می خواهید که عینک شما ویژگی های طبیعی شما را تحسین کند و سبک شخصی شما را به نمایش بگذارد.فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام فریم ها را ورزش کنید. با این حال، تکنیک‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند هنگام انتخاب عینک خود، چه عینک یا عینک آفتابی، در مسیر درستی قرار بگیرید.صورت‌های گرد دارای ویژگی‌های نرمی هستند که در خطوط فک و پیشانی با عرض مشابه قرار دارند.

فریم های مختلف عینک

قاب های مستطیلی
قاب های مربعی
قاب های چشم گربه ای
قاب های راهرو
قاب های بزرگ
هوانوردان / ناوبرها
قاب های هندسی

آیا من واقعاً یک صورت گرد دارم؟
قبل از انتخاب یک قاب، باید مطمئن شویم که شما واقعاً یک صورت گرد دارید. شایان ذکر است که تعیین فرم صورت شما یک علم دقیق نیست. تعداد کمی از افراد دارای فرم صورت کاملاً “گرد”، “مربع” یا “بیضی” هستند. اکثر افراد دارای عناصری از انواع مختلف چهره هستند.بهترین راه برای تعیین فرم صورت خود این است که برجسته ترین ویژگی های صورت خود را شناسایی کرده و آنها را با نزدیک ترین فرم صورت مطابقت دهید. اینها معمولاً فک، استخوان گونه و پیشانی شما خواهند بود.

شکل صورت گرد،مرکز بینایی
متمایزترین عناصر صورت گرد عبارتند از:

منحنی های نرم و خطوط صاف
گونه های پر
استخوان گونه پهن ترین قسمت صورت است
تقریباً به همان عرض از فک تا پیشانی
چانه گرد با زوایای کم

صورت های مربعی و صورت های گرد دارای نسبت های مشابهی هستند: هر دو از خطوط فک و پیشانی تشکیل شده اند که از نظر عرض مشابه هستند. با این حال، چهره‌های گرد به دلیل انحناها، ویژگی‌های نرم و نداشتن زوایای آن‌ها اغلب راحت‌تر از سایر اشکال صورت قابل شناسایی هستند.

خلاصه

هنگام انتخاب عینک، فرم صورت را در نظر بگیرید. شکل‌های صورت گرد دارای ویژگی‌های متمایزی هستند که ممکن است با انواع خاصی از فریم‌های عینک برجسته شوند.

بهترین شکل قاب برای صورت های گرد
اکثر افرادی که صورت‌های گرد دارند، فریم‌های زاویه‌دار را انتخاب می‌کنند. این برای ایجاد کنتراست و تعادل به ویژگی های نرم تر و گردتر شما است. افرادی با صورت های گرد در قاب های پررنگ، ضخیم و تمام حاشیه با خطوط زاویه دار، عالی به نظر می رسند.

در اینجا بهترین شکل عینک آفتابی و فریم عینک برای صورت های گرد آورده شده است:

قاب های مستطیلی و مربعی
فریم‌های مستطیلی به اضافه کردن زوایایی کمک می‌کنند که ویژگی‌های شما را برجسته‌تر می‌کنند—شکل و عرض آن‌ها باعث بلندتر شدن صورت شما می‌شود و آن را بلندتر و باریک‌تر نشان می‌دهد.عینک های مربعی مانند فریم های مستطیلی، تعادل و زوایایی را به ویژگی های نرم صورت گرد اضافه می کنند. آنها همچنین به شما کمک می کنند که صورت شما بلندتر و لاغرتر به نظر برسد. اینها برای بسیاری از صورت های گرد مناسب هستند.

قاب های چشم گربه ای
عینک های گربه ای یک انتخاب مد روز در میان خانم هایی با گونه های گرد و پرتر است. فریم‌های متحرکی که در نزدیکی معبد می‌تابند، جلوه‌ای «لیفت‌کننده» متملق ایجاد می‌کنند که چهره‌تان را شکل می‌دهد و ظاهری قدیمی یا قدیمی به شما می‌دهد.اکثر خانم‌هایی که صورت‌های گرد دارند، مدل‌هایی را انتخاب می‌کنند که زاویه‌دار هستند و از شکل‌های گرد دوری می‌کنند.

قاب های راهرو
فریم های Wayfarer یک انتخاب کلاسیک برای عینک یا عینک آفتابی است. این ظاهر از زمانی که Ray-Ban روی صحنه آمد و آنها را یک بار دیگر مد کرد، افزایش قابل توجهی در محبوبیت داشته است. فریم‌های سبک Wayfarer برای صورت‌های گرد زمانی که شقیقه‌های بلندتر و خط ابروهای صاف یا کم خمیده داشته باشند، بهترین عملکرد را دارند.

فریم قاب های بزرگ
فریم های بزرگتر معمولا برای صورت های گرد بهترین کار را دارند. ویژگی های نرم یک بوم زیبا برای قاب های بزرگ، جسورانه و رنگارنگ ارائه می کنند که سبک و خلاقیت شما را بیان می کند.

هوانوردان / ناوبرها
هوانوردی یکی از محبوب ترین سبک های عینک آفتابی است و حتی به عنوان عینک طبی نیز در حال محبوب شدن است. از آنجایی که شکل قطره اشک برای همه افراد دارای صورت گرد مناسب نیست، توصیه می‌کنیم از فریم‌هایی با شکل زاویه‌دار یا مربعی استفاده کنید که اغلب به آنها «ناوبر» می‌گویند.

فریم های قاب هندسی
قاب های هندسی در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند. شش ضلعی و دیگر اشکال منحصربه‌فرد و زاویه‌دار می‌توانند ظاهری واقعا شیک به شما بدهند که در برابر گردی نرم ویژگی‌های شما تعادل ایجاد می‌کند.بهترین فریم‌ها برای صورت‌های گرد عبارتند از چهارگوش، مربع، چشم گربه‌ای، راه‌رو، سایز بزرگ، هوانورد و قاب‌های هندسی.